czwartek, 26 kwietnia 2012

Witam wszystkich,którzy tu zaglądają.

4 komentarze:

  1. Witaj Elu! Jak widać to nie takie trudne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łatwiejsze niż kręcenie rurek.
    Jestem ciekawa jak wam idzie z rurkami na koszyki?Termin spotkania i nauki się zbliża a ja jeszcze nie mam nic ukręcone.
    U mnie na razie czekają dwie gazety do pocięcia,a jak u was?Dziś wysłałam syna po patyczki do szaszłyków ale nie kupił,bo były po 100 pakowane,więc stwierdził,że na wykałaczkach też można kręcić,i gazety leżą dalej,ale do środy coś muszę uwinąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Można kręcic na wykałaczkach tylko ciężko się je wyjmuje.MOje też po 100 pakowane ale one grosze kosztują, a przydają sie do wielu rzeczy nie tylko w kuchni :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez przyjdę

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny!